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The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications
edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson. -- Lexington Books, 1986. <BB00828680>
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The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications
edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson. -- Lexington Books, 1986. <BB00828680>
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No.
巻号
所蔵館
配架場所
請求記号
資料ID
注記
状態
返却予定日
予約
0001
外部書庫
外部書庫
675.2:P45
8622640768
0件
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0001
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所蔵館
外部書庫
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675.2:P45
資料ID
8622640768
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書誌詳細
標題および責任表示
The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications / edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson
出版・頒布事項
Lexington, Mass. : Lexington Books , c1986
形態事項
ix, 196 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN
0669128740
注記
Papers from a symposium held Sept. 21-22, 1984, at the University of Texas at Austin and sponsored by the College of Business Administration and the IC[2] Institute of the University of Texas at Austin
注記
Bibliography: p. [161]-184
注記
Includes index
学情ID
BA03763294
本文言語コード
英語
著者標目リンク
Peterson, Robert A. <AU00109464>
著者標目リンク
Hoyer, Wayne D. <AU00045296>
著者標目リンク
Wilson, William R. (William Raft), 1947- <AU00109670>
著者標目リンク
University of Texas at Austin. College of Business Administration <AU00109671>
著者標目リンク
University of Texas at Austin. IC[2] Institute <AU00109463>
分類標目
LCC:HF5415.3
分類標目
DC19:658.8/342
件名標目等
Consumers -- Congresses
件名標目等
Affect (Psychology) -- Congresses
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