愛知大学図書館

Metacognition, motivation, and understanding

edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe. -- Lawrence Erlbaum Associates, 1987. -- (The Psychology of education and instruction). <BB00267808>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 141:W55 9212008457
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 141:W55
資料ID 9212008457
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Metacognition, motivation, and understanding / edited by Franz E. Weinert, Rainer H. Kluwe
出版・頒布事項 Hillsdale, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates , c1987
形態事項 xi, 327 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク The Psychology of education and instruction <>//a
その他の標題 原タイトル:Metakognition, Motivation und Lernen
注記 "Based on the Heidelberg symposium on 'The Development of Metacognition, the Formation of Attribution Styles, and Learning' at Heidelberg University ... sponsored by the German Foundation 'Volkswagenwerk,' Hannover"--Pref
注記 Includes bibliographies and indexes
学情ID BA01245958
著者標目リンク Weinert, Franz E., 1930- <>
著者標目リンク Kluwe, Rainer <>
分類標目 LCC:LB1065
分類標目 DC19:370.15
分類標目 教育 NDC8:370.4
件名標目等 Learning, Psychology of -- Congresses
件名標目等 Metacognition -- Congresses
件名標目等 Motivation in education -- Congresses
件名標目等 Cognition -- Congresses