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Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference

cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker. -- Marketing Science Institute, 1982. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 82-109). <BB00267474>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:109 9322011619
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:109
資料ID 9322011619
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Analytic approaches to product and marketing planning : the second conference : proceedings of conference / cosponsored by Marketing Science Institute and Vanderbilt University ; edited by Rajendra K. Srivastava and Allan D. Shocker
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1982
形態事項 ix, 383 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 82-109//a
注記 The conference was held at Vanderbilt University , Oct. 2-3, 1981
学情ID BA02222299
著者標目リンク Srivastava, Rajendra K. <>
著者標目リンク Shocker, Allan D. <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00038898>
著者標目リンク Vanderbilt University <>
著者標目リンク Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning <>