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Caveat emptor

Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB00508201>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 N170:91:10 8712633897
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No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 N170:91:10
資料ID 8712633897
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Caveat emptor
出版・頒布事項 [New York] : Arno Press , 1976
形態事項 344 p. in various pagings : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080476
書誌構造リンク Getting and spending <>//a
内容著作注記 Handler, M. False and misleading advertising
内容著作注記 Hamilton, W. H. The ancient maxim of caveat emptor
内容著作注記 Berger, R. Usury in instalment sales
内容著作注記 Brown, R. S. Advertising and the public interest
内容著作注記 Alexander, G. J. Honesty and competition
内容著作注記 Kennedy, J. F. Strengthening of programs for protection of consumer interests
内容著作注記 Warne, C. E. Advertising, a critic's view
内容著作注記 Harkrader, C. A. Fictitious pricing and the F.T.C
内容著作注記 Johnson, L. B. Consumer interests
内容著作注記 Weston, G. E. Deceptive advertising and the Federal Trade Commission
内容著作注記 Caplovitz, D. Consumer problems
内容著作注記 Sand, M. and Weisberg, J. Translating sympathy for deceived consumers into effective programs for protection
注記 Reprints of articles originally published in various periodicals, 1929-1966
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA03703816
本文言語コード 英語
分類標目 LCC:HC110.C63
分類標目 DC:381/.3
件名標目等 Consumer protection -- United States -- Addresses, essays, lectures