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The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business

Marshall Chapman Howard. -- Arno Press, 1979. -- (Small business enterprise in America). <BB00372072>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫(経総研) A675.2:H96 1042438694
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0002 外部書庫 外部書庫 N582:2:3 8622067929
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫(経総研)
請求記号 A675.2:H96
資料ID 1042438694
注記
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 N582:2:3
資料ID 8622067929
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The marketing of petroleum products : a study in the relations between large and small business / Marshall Chapman Howard
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1979
形態事項 vi, 368 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405114680
書誌構造リンク Small business enterprise in America <BB00000045>//a
注記 Originally presented as the author's thesis, Cornell, 1951
注記 Bibliography: p. 358-368
学情ID BA03707453
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Howard, Marshall C. <>
分類標目 LCC:HD9565.6
分類標目 DC:381/.45/66550973
件名標目等 Petroleum products -- United States -- Marketing
件名標目等 Petroleum industry and trade -- United States
件名標目等 Small business -- United States
件名標目等 Big business -- United States