愛知大学図書館

Organization strategy, a marketing approach

[by] E. Raymond Corey [and] Steven H. Star. -- Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University, 1971. <BB00643721>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 P420:32 8712779807
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 P420:32
資料ID 8712779807
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Organization strategy, a marketing approach / [by] E. Raymond Corey [and] Steven H. Star
出版・頒布事項 Boston : Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University , 1971
形態事項 xi, 434 p. : ill. ; 29 cm
巻号情報
ISBN 0875840884
注記 "Based on a detailed examination of the organizational structures and processes in: IBM, Sears, Ford, General Electric, General Foods, Lockheed, Mobil, Monsanto, Du Pont, and Pfizer."
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA03754125
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Corey, E. Raymond <AU00109756>
著者標目リンク Star, Steven H. <> joint author
著者標目リンク Harvard University. Graduate School of Business Administration. Division of Research <>
分類標目 LCC:HD70.U5
分類標目 DC:658.3/02/0973
件名標目等 Industrial organization -- United States -- Case studies
件名標目等 Marketing -- Management -- Case studies