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Diffusing marketing theory and research : the contributions of Bauer, Green, Kotler, and Levitt

edited by Alan R. Andreasen, David M. Gardner. -- American Marketing Association, 1979. -- (Proceedings series / American Marketing Association). <BB00485148>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P410:191 8622095601
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P410:191
資料ID 8622095601
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Diffusing marketing theory and research : the contributions of Bauer, Green, Kotler, and Levitt / edited by Alan R. Andreasen, David M. Gardner
出版・頒布事項 Chicago : American Marketing Association , c1979
形態事項 v, 148 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0877571163
書誌構造リンク Proceedings series / American Marketing Association <BB00728757>//a
注記 "Papers ... presented at the tenth Paul D. Converse Symposium held at the University of Illinois, May 22-23, 1978."
注記 Bibliography: p. 131-148
学情ID BA03763035
本文言語コード 英語
著者標目リンク Andreasen, Alan R., 1934- <AU00002589>
著者標目リンク Gardner, David Morgan, 1936- <AU00109211>
著者標目リンク Converse, Paul Dulaney, 1889- <AU00056564>
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8/001
件名標目等 Marketing -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Congresses