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The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications

edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson. -- Lexington Books, 1986. <BB00828680>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675.2:P45 8622640768
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.2:P45
資料ID 8622640768
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The Role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications / edited by Robert A. Peterson, Wayne D. Hoyer, William R. Wilson
出版・頒布事項 Lexington, Mass. : Lexington Books , c1986
形態事項 ix, 196 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0669128740
注記 Papers from a symposium held Sept. 21-22, 1984, at the University of Texas at Austin and sponsored by the College of Business Administration and the IC[2] Institute of the University of Texas at Austin
注記 Bibliography: p. [161]-184
注記 Includes index
学情ID BA03763294
本文言語コード 英語
著者標目リンク Peterson, Robert A. <AU00109464>
著者標目リンク Hoyer, Wayne D. <AU00045296>
著者標目リンク Wilson, William R. (William Raft), 1947- <AU00109670>
著者標目リンク University of Texas at Austin. College of Business Administration <AU00109671>
著者標目リンク University of Texas at Austin. IC[2] Institute <AU00109463>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC19:658.8/342
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Affect (Psychology) -- Congresses