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The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940

Otis Pease. -- Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB00502118>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 N170:91:36 8712634152
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No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 N170:91:36
資料ID 8712634152
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The responsibilities of American advertising : private control and public influence, 1920-1940 / Otis Pease
出版・頒布事項 [New York] : Arno Press , 1976, c1958
形態事項 xv, 232 p., [4] leaves of plates : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080395
書誌構造リンク Getting and spending <>//a
注記 Bibliography: p. 204-221
注記 Reprint of the ed. published by Yale University Press, New Haven, which was issued as no.2 of Yale publications in American studies
学情ID BA03784884
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Pease, Otis A. <>
分類標目 LCC:HF5813.U6
分類標目 DC:659.1/0973
件名標目等 Advertising -- United States -- History