愛知大学図書館

Food from farmer to consumer

U.S. National Commission on Food Marketing. -- Arno Press, 1976. -- (Getting and spending). <BB00506192>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 N170:91:48 8712634278
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 N170:91:48
資料ID 8712634278
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Food from farmer to consumer / U.S. National Commission on Food Marketing
出版・頒布事項 New York : Arno Press , 1976
形態事項 v, 189 p. : graphs ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0405080522
書誌構造リンク Getting and spending <>//a
注記 Reprint of the 1966 ed. published by the U.S. Govt. Print. Off., Washington
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA03785581
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~United States. National Commission on Food Marketing <>
分類標目 LCC:HD9005
分類標目 DC:338.4/7/66400973
件名標目等 Food industry and trade -- United States
件名標目等 Food prices -- United States
件名標目等 Farm income -- United States
件名標目等 Consumers -- United States