|
Marketing communications : decision-making as a process of interaction between buyer and seller
Edgar Crane. -- 2nd ed. -- Wiley, 1972. -- (The Wiley marketing series).
<BB00376001>
|
|
Marketing communications : decision-making as a process of interaction between buyer and seller
Edgar Crane. -- 2nd ed. -- Wiley, 1972. -- (The Wiley marketing series).
<BB00376001>
|
所蔵一覧
1件~2件(全2件)
|
No. |
0001 |
巻号 |
|
所蔵館 |
外部書庫 |
配架場所 |
外部書庫(経総研) |
請求記号 |
A675.2:C91
|
資料ID |
1042444352
|
|
注記 |
状態 |
|
返却予定日 |
|
予約 |
0件
|
|
No. |
0002 |
巻号 |
|
所蔵館 |
豊橋図書館 |
配架場所 |
豊図第1書庫4階洋
|
請求記号 |
P410:301:(2)
|
資料ID |
8712779745
|
|
注記 |
状態 |
|
返却予定日 |
|
予約 |
0件
|