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Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization

Robert L. Desatnick. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1987. -- (The Jossey-Bass management series). <BB00821993>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 673.3:D64 8822005290
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 673.3:D64
資料ID 8822005290
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization / Robert L. Desatnick
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , 1987
形態事項 xvi, 163 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1555420273
書誌構造リンク The Jossey-Bass management series <BB00746094>//a
注記 Bibliography: p. 155-158
注記 Includes index
学情ID BA04230254
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Desatnick, Robert L. <AU00108715>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC19:658.8/12
件名標目等 Customer service
件名標目等 Customer relations