愛知大学図書館

International marketing handbook : detailed marketing profiles for 142 nations, special information on doing business with countries in the eastern bloc and in the near east and north Africa, and fundamental data for developing an export marketing effort or importing to the United States

Frank E. Bair, editor ; set - v. 3. -- 2nd ed. -- Gale Research Co., 1985. <BB00068213>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~3件(全3件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 v. 1 外部書庫 外部書庫 P510:110(2):1 8622082266
0件
0002 v. 2 外部書庫 外部書庫 P510:110(2):2 8622082275
0件
0003 v. 3 外部書庫 外部書庫 P510:110(2):3 8622082284
0件
No. 0001
巻号 v. 1
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P510:110(2):1
資料ID 8622082266
注記
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号 v. 2
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P510:110(2):2
資料ID 8622082275
注記
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0003
巻号 v. 3
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P510:110(2):3
資料ID 8622082284
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 International marketing handbook : detailed marketing profiles for 142 nations, special information on doing business with countries in the eastern bloc and in the near east and north Africa, and fundamental data for developing an export marketing effort or importing to the United States / Frank E. Bair, editor
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 Detroit, Mich. : Gale Research Co. , c1985
形態事項 3 v. (3637 p.) : maps ; 24 cm
巻号情報
巻次等 set
ISBN 0810320576
巻号情報
巻次等 v. 1
巻号情報
巻次等 v. 2
巻号情報
巻次等 v. 3
内容著作注記 v. 1. Afghanistan-India
内容著作注記 v. 2. Indonesia-Trinidad and Tobago
内容著作注記 v. 3. Tunisia-Zimbabwe and area guides and statistics
注記 Includes bibliographies
学情ID BA04398536
本文言語コード 英語
著者標目リンク Bair, Frank E. <>
分類標目 LCC:HF1009.5
分類標目 DC19:658.8/48
件名標目等 Export marketing -- Handbooks, manuals, etc
件名標目等 Comparative marketing -- Handbooks, manuals, etc