愛知大学図書館

Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory

editors, Nikhilkesh [i.e. Nikhilesh] Dholakia, Johan Arndt ; with a foreword by Gerald Zaltman. -- JAI Press, 1985. -- (Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth ; supplement ; 2). <BB00629456>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P405:4-S:1985 8622081063
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P405:4-S:1985
資料ID 8622081063
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory / editors, Nikhilkesh [i.e. Nikhilesh] Dholakia, Johan Arndt ; with a foreword by Gerald Zaltman
出版・頒布事項 Greenwich, Conn. : JAI Press , c1985
形態事項 xiii, 311 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0892326271
書誌構造リンク Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth <BB00636635> supplement ; 2//a
注記 Includes bibliographies
学情ID BA06795876
本文言語コード 英語
著者標目リンク Dholakia, Nikhilesh, 1947- <>
著者標目リンク Arndt, Johan <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Paradigms (Social sciences)