愛知大学図書館

Identifying competitive brand relationships when consumers seek variety

by Leigh McAlister and James M. Lattin. -- Marketing Science Institute, 1984. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 84-105). <BB00287753>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:105 9322011520
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:105
資料ID 9322011520
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Identifying competitive brand relationships when consumers seek variety / by Leigh McAlister and James M. Lattin
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1984
形態事項 vi, 45 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 84-105//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical report
学情ID BA07566488
著者標目リンク McAlister, Leigh <AU00157737>
著者標目リンク Lattin, James M. <>