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Perceptual maps and the optimal location of new products

by Richard Schmalensee and Jacques-François Thisse. -- Marketing Science Institute, 1986. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 86-103). <BB00287860>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 移設作業中利用不可 675:Ma52:103 9322022863
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 移設作業中利用不可
請求記号 675:Ma52:103
資料ID 9322022863
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Perceptual maps and the optimal location of new products / by Richard Schmalensee and Jacques-François Thisse
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1986
形態事項 ii, 37 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 86-103//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Technical working paper
注記 "June 1986"
学情ID BA07568687
著者標目リンク Schmalensee, Richard, 1944- <AU00057451>
著者標目リンク Thisse, Jacques François <AU00125685>