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Advertising exposure, loyalty, and brand purchase : a two-stage model of choice

by Gerard J. Tellis. -- Marketing Science Institute, 1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-105). <BB00286901>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:105 9322010783
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:105
資料ID 9322010783
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Advertising exposure, loyalty, and brand purchase : a two-stage model of choice / by Gerard J. Tellis
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態事項 29 p. : ill. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 87-105//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "November 1987"
学情ID BA07579617
著者標目リンク Tellis, Gerard J. <>