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Organizational culture and marketing : defining the research agenda

by Rohit Deshpande and Frederick E. Webster, Jr.. -- Marketing Science Institute, 1987. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 87-106). <BB00286932>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:106 9322028383
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:106
資料ID 9322028383
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Organizational culture and marketing : defining the research agenda / by Rohit Deshpande and Frederick E. Webster, Jr.
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1987
形態事項 28 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 87-106//a
注記 Includes bibliographical references
注記 On cover: Research program. Working paper
注記 "November 1987"
学情ID BA07579854
著者標目リンク Deshpande, Rohit <>
著者標目リンク Webster, Frederick E. <AU00110051>