愛知大学図書館

Effects of television advertising on consumer socialization

by Scott Ward, Daniel B. Wackman ; Ronald Faber, assistant project director, Gerald Lesser, project consultant. -- Marketing Science Institute, 1974. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 74-111). <BB00484871>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-4:35 8622396649
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-4:35
資料ID 8622396649
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Effects of television advertising on consumer socialization / by Scott Ward, Daniel B. Wackman ; Ronald Faber, assistant project director, Gerald Lesser, project consultant
出版・頒布事項 [Cambridge, Mass.] : Marketing Science Institute , [1974?]
形態事項 ii, 48, 13 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 74-111//a
注記 "Working paper."
注記 "Preliminary research report."
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA11947678
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Ward, Scott, 1942- <AU00110120>
著者標目リンク Wackman, Daniel B. <> joint author
分類標目 LCC:HF6146.T42
分類標目 DC:301.15/7
件名標目等 Television advertising -- United States -- Case studies
件名標目等 Television advertising and children -- United States
件名標目等 Socialization