愛知大学図書館

Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators

by H.P. Kleyngeld. -- Tilburg University Press, 1974. -- (Tilburg studies on economics ; 12). <BB00485759>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P490:8 8622365386
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P490:8
資料ID 8622365386
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators / by H.P. Kleyngeld
出版・頒布事項 Tilburg : Tilburg University Press , 1974
形態事項 vii, 133 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 9023729250
書誌構造リンク Tilburg studies on economics <BB00860038> 12//a
注記 Bibliography: p. 127-130
注記 Includes index
学情ID BA12188109
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Kleyngeld, H. P. <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.5/75
件名標目等 Consumers
件名標目等 Marketing
件名標目等 New products
件名標目等 Food industry and trade