愛知大学図書館

A "brand" new language : commercial influences in literature and culture

Monroe Friedman. -- Greenwood Press, 1991. -- (Contributions to the study of popular culture ; no. 26). <BB00272789>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第2書庫1階 934:F47 9312001996
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No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第2書庫1階
請求記号 934:F47
資料ID 9312001996
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A "brand" new language : commercial influences in literature and culture / Monroe Friedman
出版・頒布事項 New York : Greenwood Press , 1991
形態事項 xv, 183 p. ; 22 cm
巻号情報
ISBN 0313261695
書誌構造リンク Contributions to the study of popular culture <BB00782531> no. 26//a
注記 Includes bibliographical references (p. [173]-178) and index
学情ID BA12301449
著者標目リンク ~Friedman, Monroe <>
分類標目 LCC:PE1583
分類標目 DC20:422
件名標目等 English language -- Etymology -- Names
件名標目等 United States -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Great Britain -- Popular culture -- History -- 20th century
件名標目等 Brand name products in literature
件名標目等 Business names in literature
件名標目等 Commerce -- Terminology
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Business names