愛知大学図書館

Consumer behavior : selected readings

edited for the American Marketing Association by James F. Engel. -- University Microfilms International, 1968. -- (AMA reprint series). <BB00674709>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P410:106 8622597655
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P410:106
資料ID 8622597655
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer behavior : selected readings / edited for the American Marketing Association by James F. Engel
出版・頒布事項 Ann Arbor, MI : University Microfilms International , 1968
形態事項 ix, 233 p : ill. ; 23 cm
書誌構造リンク AMA reprint series <BB00674834>//a
注記 Articles selected from American Marketing Association publications
注記 Includes bibliographical references
注記 Facsim. of: Homewood, Ill. : R. D. Irwin, 1968
学情ID BA13074965
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Engel, James F. <AU00012732>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Motivation research (Marketing) -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Consumers -- United States -- Addresses, essays, lectures