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Analyzing variations in advertising and promotional expenditures : key correlates in consumer, industrial, and sevice markets

Siva K. Balasubranian and V. Kumar. -- Marketing Science Institute, 1990. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 90-109). <BB00273284>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:109 9322011217
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:109
資料ID 9322011217
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Analyzing variations in advertising and promotional expenditures : key correlates in consumer, industrial, and sevice markets / Siva K. Balasubranian and V. Kumar
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1990
形態事項 p. 57-68 ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 90-109//a
注記 Bibliography: p. 68
学情ID BA1338884X
著者標目リンク Balasubranian, Siva K. <>
著者標目リンク Kumar, V. <>