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Buyer/consumer information processing : [papers of a workshop]

edited by G. David Hughes and Michael L. Ray. -- University of North Carolina Press, 1974. <BB00395811>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 N170:123 8622818364
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 N170:123
資料ID 8622818364
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Buyer/consumer information processing : [papers of a workshop] / edited by G. David Hughes and Michael L. Ray
出版・頒布事項 Chapel Hill : University of North Carolina Press , [1974]
形態事項 425 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0807812358
注記 "A joint project of the Association for Consumer Research and the American Marketing Association."
注記 Bibliography: p. 385-425
学情ID BA13761557
本文言語コード 英語
著者標目リンク Hughes, G. David (George David) <> ed
著者標目リンク Ray, Michael L. <> ed
著者標目リンク Association for Consumer Research (U.S.) <>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00015505>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:381
件名標目等 Consumers -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Consumers -- Mathematical models -- Addresses, essays, lectures
件名標目等 Motivation research (Marketing) -- Addresses, essays, lectures