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Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration

by Scott Ward, Greg Reale & David Levinson. -- Marketing Science Institute, 1972. <BB00489465>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-8:26 8622361253
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-8:26
資料ID 8622361253
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Children's perceptions, explanations and judgments of television advertising : a further exploration / by Scott Ward, Greg Reale & David Levinson
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , 1972
形態事項 17 p. ; 28 cm
学情ID BA13843957
本文言語コード 英語
著者標目リンク Ward, Scott, 1942- <AU00110120>
著者標目リンク Reale, Greg <>
著者標目リンク Levinson, David, 1947- <AU00070598>