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Competition for consumers : a study of the changing channels of distribution

Published for the Institute of Economic Affairs by Deutsch, 1964. <BB00306725>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 移設作業中利用不可 675.4:F86 9122011955
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 移設作業中利用不可
請求記号 675.4:F86
資料ID 9122011955
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Competition for consumers : a study of the changing channels of distribution
出版・頒布事項 London : Published for the Institute of Economic Affairs by Deutsch , 1964
形態事項 323 p. ; 22 cm
学情ID BA13956272
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Fulop, Christina <AU00055461>
分類標目 DC18:338.4765887