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Effects of television advertising on children and adolescents : Research supported by the National Institute of Mental Health & by the Marketing Science Institute

Marketing Science Institute, 1971. <BB00484722>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-4:34 8622396630
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-4:34
資料ID 8622396630
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Effects of television advertising on children and adolescents : Research supported by the National Institute of Mental Health & by the Marketing Science Institute
出版・頒布事項 [Cambridge : Marketing Science Institute , 1971]
形態事項 1 v. ; 28 cm
学情ID BA14113993
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Ward, Scott, 1942- <AU00110120>
著者標目リンク National Institute of Mental Health (U.S.) <>
著者標目リンク Marketing Science Institute <AU00038898>