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The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations

James J. Ward. -- Praeger, 1973. -- (Praeger special studies in international economics and development). <BB00510498>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫4階洋 N460:87 8712648834
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No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫4階洋
請求記号 N460:87
資料ID 8712648834
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The European approach to U.S. markets : product and promotion adaptation by European multinational corporations / James J. Ward
出版・頒布事項 New York : Praeger , c1973
形態事項 xii, 114 p. ; 25 cm
書誌構造リンク Praeger special studies in international economics and development <BB00728545>//a
注記 Bibliography: p. 101-108
学情ID BA14190804
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Ward, James J. <>
分類標目 LCC:HD69.F6
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Corporations, European -- United States
件名標目等 Marketing