愛知大学図書館

Consumerism, new challenges for marketing

edited by Norman Kangun, Lee Richardson. -- American Marketing Association, 1978. -- (Proceedings series). <BB00631843>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P490:12 8622365411
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P490:12
資料ID 8622365411
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumerism, new challenges for marketing / edited by Norman Kangun, Lee Richardson
出版・頒布事項 Chicago : American Marketing Association , c1978
形態事項 v, 214 p. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 0877570973
書誌構造リンク Proceedings series <>//a
注記 Selected papers presented at AMA's conference on consumerism held in March 1976 at Louisiana State University
注記 Includes bibliographies and index
学情ID BA14351437
本文言語コード 英語
著者標目リンク Kangun, Norman <>
著者標目リンク Richardson, Lee, 1940- <>
著者標目リンク American Marketing Association <AU00015505>
分類標目 LCC:HC110.C63
分類標目 DC:381/.3
件名標目等 Consumer protection -- United States -- Congresses
件名標目等 Marketing -- Social aspects -- United States -- Congresses