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Children learning to buy : the development of consumer information processing skills/ by Scott Ward, Daniel Wackman & Ellen Wartella, with the assistance of Ronald Faber

Marketing Science Institute, 1975. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 75-120). <BB00488890>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-4:32 8622396612
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-4:32
資料ID 8622396612
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Children learning to buy : the development of consumer information processing skills/ by Scott Ward, Daniel Wackman & Ellen Wartella, with the assistance of Ronald Faber
出版・頒布事項 Cambridge : Marketing Science Institute , 1975
形態事項 347 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 75-120//a
学情ID BA19269446
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Ward, Scott, 1942- <AU00110120>
著者標目リンク Light, Paul <>
著者標目リンク Wartella, Ellen <>
著者標目リンク Wackman, Daniel <>