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Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction

Arthur V. Hill. -- Business One Irwin, 1992. -- (The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management). <BB00277237>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 673:H58 9222022334
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 673:H58
資料ID 9222022334
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Field service management : an integrated approach to increasing customer satisfaction / Arthur V. Hill
出版・頒布事項 Homewood, Ill. : Business One Irwin , c1992
形態事項 xvi, 196 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 155623547X
書誌構造リンク The Business One Irwin/APICS library of integrated resource management <>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 181-184) and index
学情ID BA19314915
著者標目リンク Hill, Arthur V. <>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Customer service
件名標目等 Customer service -- Data processing
件名標目等 Consumer satisfaction