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An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products

by Paul W. Farris and Mark S. Albion. -- Marketing Science Institute, 1979. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 79-109). <BB00631517>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-8:8 8622361075
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-8:8
資料ID 8622361075
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 An investigation into the impact of advertising on the price of consumer products / by Paul W. Farris and Mark S. Albion
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1979
形態事項 vii, 52 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 79-109//a
注記 On cover: Research program. Working paper
学情ID BA19769915
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Farris, Paul <AU00107705>
著者標目リンク Albion, Mark S., 1951- <>
分類標目 LCC:MLCM 81/679