愛知大学図書館

Emerging concepts in marketing : proceedings of the winter conference of the American Marketing Association, December 27, 28, 29, 1962, Pittsburgh

ed. by William S. Decker. -- World Scholar, 1981. -- (Proceedings of the conference of the American Marketing Association ; v. 11). <BB00486487>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P410:444:11 8622394458
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P410:444:11
資料ID 8622394458
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Emerging concepts in marketing : proceedings of the winter conference of the American Marketing Association, December 27, 28, 29, 1962, Pittsburgh / ed. by William S. Decker
出版・頒布事項 Osaka : World Scholar , 1981
形態事項 xxi, 537 p. ; 23 cm
書誌構造リンク Proceedings of the conference of the American Marketing Association <BB00000935> v. 11//a
注記 Reprint
学情ID BA19969856
本文言語コード 英語
著者標目リンク American Marketing Association <AU00015505>
著者標目リンク Decker, William S. <>