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Innovation : key to marketing progress : proceedings of the forty-sixth national conference of the American Marketing Association, June 17, 18, 19, 1963, Washington D. C.

ed. by Henry Gomez. -- World Scholar, 1981. -- (Proceedings of the conference of the American Marketing Association ; v. 12). <BB00486634>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P410:444:12 8622394467
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P410:444:12
資料ID 8622394467
注記
状態
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書誌詳細

標題および責任表示 Innovation : key to marketing progress : proceedings of the forty-sixth national conference of the American Marketing Association, June 17, 18, 19, 1963, Washington D. C. / ed. by Henry Gomez
出版・頒布事項 Osaka : World Scholar , 1981
形態事項 xxv, 685 p. ; 23 cm
書誌構造リンク Proceedings of the conference of the American Marketing Association <BB00000935> v. 12//a
注記 Reprint
学情ID BA19969947
本文言語コード 英語
著者標目リンク American Marketing Association <AU00015505>
著者標目リンク Gomez, Henry <>