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The feelings mechanism : the impact of feelings on ad-based affect and cognition

Julie A. Edell ; Marian Chapman Burke. -- Marketing Science Institute, 1988. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 88-110). <BB00277573>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:110 9322022872
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:110
資料ID 9322022872
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The feelings mechanism : the impact of feelings on ad-based affect and cognition / Julie A. Edell ; Marian Chapman Burke
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1988
形態事項 41 p. : ill ; 29 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 88-110//a
注記 Includes bibliographical references
学情ID BA20002840
著者標目リンク Edell, Julie A. <>
著者標目リンク Burke, Marian Chapman <>