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Keeping customers

edited, with an introduction by John J. Sviokla and Benson P. Shapiro. -- Harvard Business School Press, 1993. -- (The Harvard business review book series). <BB00278130>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 673.3:Ke17 9322018083
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 673.3:Ke17
資料ID 9322018083
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Keeping customers / edited, with an introduction by John J. Sviokla and Benson P. Shapiro
出版・頒布事項 Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c1993
形態事項 xx, 384 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0875843336
書誌構造リンク The Harvard business review book series <>//a
注記 Articles originally published in the Harvard business review
注記 Companion volume to: Seeking customers
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA20303836
著者標目リンク Sviokla, J. J. <>
著者標目リンク Shapiro, Benson P. <AU00110078>
統一書名標目リンク Harvard business review <>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Customer service -- United States
件名標目等 Consumer satisfaction -- United States