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Determining inter-brand substitutability through survey measurement of consumer preference structures

Randolph E. Bucklin, V. Srinivasan. -- Marketing Science Institute, 1991. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 91-102). <BB00278108>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:102 9322011477
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:102
資料ID 9322011477
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Determining inter-brand substitutability through survey measurement of consumer preference structures / Randolph E. Bucklin, V. Srinivasan
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
形態事項 39 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 91-102//a
注記 On cover: Technical working paper
注記 Bibliography: p. 29-30
学情ID BA20426530
著者標目リンク ~Bucklin, Randolph E. <>
著者標目リンク Srinivasan, V. <>