愛知大学図書館

New product models : practice, shortcomings, and desired improvements

Vijay Mahajan, Jerry Wind. -- Marketing Science Institute, 1991. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 91-125). <BB00278230>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:125 9322022710
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:125
資料ID 9322022710
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 New product models : practice, shortcomings, and desired improvements / Vijay Mahajan, Jerry Wind
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
形態事項 38 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 91-125//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 12-13
学情ID BA20437628
著者標目リンク ~Mahajan, Vijay <AU00110456>
著者標目リンク Wind, Jerry <>