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The adoption of marketing and sales automation : a model to explore benefits and risks

Rowland T. Moriarty, Gordon S. Swartz. -- Marketing Science Institute, 1991. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 91-111). <BB00278201>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:111 9322010292
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:111
資料ID 9322010292
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The adoption of marketing and sales automation : a model to explore benefits and risks / Rowland T. Moriarty, Gordon S. Swartz
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , c1991
形態事項 43 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 91-111//a
注記 "Working paper"--T.p.
注記 Bibliography: p. 35-42
学情ID BA20438981
著者標目リンク Moriarty, Rowland T. <AU00110163>
著者標目リンク Swartz, Gordon S. <AU00109844>