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Empirical foundations of marketing : research findings in the behavioral and management sciences

edited by Marcus Alexis, Robert J. Holloway, Robert S. Hancock. -- Markham Pub. Co, 1969. -- (Markham series in marketing). <BB00278147>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:A41 9422009782
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:A41
資料ID 9422009782
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Empirical foundations of marketing : research findings in the behavioral and management sciences / edited by Marcus Alexis, Robert J. Holloway, Robert S. Hancock
出版・頒布事項 Chicago : Markham Pub. Co , c1969
形態事項 xii, 590 p. : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク Markham series in marketing <>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA20980007
著者標目リンク Alexis, Marcus <> comp
著者標目リンク Holloway, Robert J. <> joint comp
著者標目リンク Hancock, Robert Spencer <> joint comp
分類標目 LCC:HF5415
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing -- Addresses, essays, lectures