愛知大学図書館

The environmental marketing imperative : strategies for transforming environmental commitment into a competitive advantage

Bob Frause, Julie Colehour ; with research and editing assistance by Laura Dickinson. -- Probus Publishing, 1994. <BB00347887>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 519.1:F45 9822012492
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 519.1:F45
資料ID 9822012492
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The environmental marketing imperative : strategies for transforming environmental commitment into a competitive advantage / Bob Frause, Julie Colehour ; with research and editing assistance by Laura Dickinson
出版・頒布事項 Chicago, Ill. ; Cambridge, England : Probus Publishing , c1994
形態事項 vii, 264 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1557385386
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA21793151
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Frause, Bob <>
著者標目リンク Colehour, Julie A <>
著者標目リンク Dickinson, Laura <>