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The effect of price, brand name, and store name on buyers' perceptions of product quality : an integrative review

by Akshay R. Rao and Kent B. Monroe. -- Marketing Science Institute, 1989. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 89-109). <BB00824921>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675:Ma52:109 9322011244
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:Ma52:109
資料ID 9322011244
注記
状態
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書誌詳細

標題および責任表示 The effect of price, brand name, and store name on buyers' perceptions of product quality : an integrative review / by Akshay R. Rao and Kent B. Monroe
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1989
形態事項 25 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 89-109//a
注記 Bibliography: p. 16-17
注記 "March 1989"
学情ID BA22772543
本文言語コード 英語
著者標目リンク Rao, Akshay R. <>
著者標目リンク Monroe, Kent B. <AU00109426>