愛知大学図書館

The Marketing initiative : economic and social research council studies into British marketing

edited by John Saunders. -- Prentice Hall, 1994. <BB00280827>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 675.2:Sa91 9522000478
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675.2:Sa91
資料ID 9522000478
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The Marketing initiative : economic and social research council studies into British marketing / edited by John Saunders
出版・頒布事項 New York ; London : Prentice Hall , 1994
形態事項 xvi, 457 p. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0130428213
学情ID BA23665414
著者標目リンク Saunders, John A., 1946- <>
著者標目リンク Economic and Social Research Council (Great Britain) <AU00007378>
分類標目 DC20:658.800941