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Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment

Alan R. Andreasen. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, 1995. <BB00642161>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 360:A48 9622002723
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 360:A48
資料ID 9622002723
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment / Alan R. Andreasen
版事項 1st ed
出版・頒布事項 San Francisco : Jossey-Bass , c1995
形態事項 xx, 348 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0787901377
注記 Includes bibliographical references (p. 321-337) and indexes
学情ID BA26956038
著者標目リンク ~Andreasen, Alan R., 1934- <AU00002589>
分類標目 LCC:HN18
分類標目 DC20:303.4
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Social change
件名標目等 Social problems
件名標目等 Behavior modification