愛知大学図書館

Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action

Martin Williams ; : hb. -- Prentice Hall, 1994. -- (Competitive edge management series). <BB00043373>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 : hb 外部書庫 外部書庫 675:W74 9722020358
0件
No. 0001
巻号 : hb
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 675:W74
資料ID 9722020358
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interactive marketing : how to use integrated offer-driven advertising, database marketing and sales promotion to create maximum action / Martin Williams
出版・頒布事項 Sydney ; New York : Prentice Hall , c1994
形態事項 xli, 463 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hb
ISBN 0724810943
書誌構造リンク Competitive edge management series <>//a
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA28916963
著者標目リンク Williams, Martin, 1948- <>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HF5415.1264
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Interactive marketing