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Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales

Melvyn Greene. -- 2nd ed. -- Heinemann Professional Pub., 1987. <BB00833698>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 689.8:G82 8822009976
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 689.8:G82
資料ID 8822009976
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing hotels and restaurants into the 90s : a systematic approach to increasing sales / Melvyn Greene
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 London : Heinemann Professional Pub. , c1987
形態事項 xi, 287 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0434906832
注記 Previous ed.: published as Marketing hotels into the 90's. 1983
注記 Includes index
学情ID BA32811914
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Greene, Melvyn <AU00115038>
分類標目 LCC:TX911.3.M3
分類標目 LCC:TX911.3.M3
分類標目 DC19:647/.94/0688
分類標目 DC19:647/.95/0688
件名標目等 Marketing by hotel industries
件名標目等 Marketing by catering industries
件名標目等 Hotel management
件名標目等 Marketing
件名標目等 Caterers and catering
件名標目等 Marketing