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Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability

Keki R. Bhote ; : pbk. -- AMA Membership Publications Division American Management Association, 1996. -- (AMA management briefing). <BB00031166>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 外部書庫 外部書庫 336.1:B39 9722012052
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No. 0001
巻号 : pbk
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 336.1:B39
資料ID 9722012052
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability / Keki R. Bhote
出版・頒布事項 New York : AMA Membership Publications Division American Management Association , c1996
形態事項 x, 148 p. : ill. ; 22 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0814423620
書誌構造リンク AMA management briefing <>//a
注記 Includes bibliographical references (p. 146-147)
学情ID BA32908721
著者標目リンク ~Bhote, Keki R., 1925- <>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC20:658.8/12
件名標目等 Consumer satisfaction
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer relations