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Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability
Keki R. Bhote ; : pbk. -- AMA Membership Publications Division American Management Association, 1996. -- (AMA management briefing). <BB00031166>
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Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability
Keki R. Bhote ; : pbk. -- AMA Membership Publications Division American Management Association, 1996. -- (AMA management briefing). <BB00031166>
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No.
巻号
所蔵館
配架場所
請求記号
資料ID
注記
状態
返却予定日
予約
0001
: pbk
外部書庫
外部書庫
336.1:B39
9722012052
0件
No.
0001
巻号
: pbk
所蔵館
外部書庫
配架場所
外部書庫
請求記号
336.1:B39
資料ID
9722012052
注記
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Beyond customer satisfaction to customer loyalty : the key to greater profitability / Keki R. Bhote
出版・頒布事項
New York : AMA Membership Publications Division American Management Association , c1996
形態事項
x, 148 p. : ill. ; 22 cm
巻号情報
巻次等
: pbk
ISBN
0814423620
書誌構造リンク
AMA management briefing <>//a
注記
Includes bibliographical references (p. 146-147)
学情ID
BA32908721
著者標目リンク
~Bhote, Keki R., 1925- <>
分類標目
LCC:HF5415.5
分類標目
DC20:658.8/12
件名標目等
Consumer satisfaction
件名標目等
Customer services
件名標目等
Customer relations
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