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The advertising industry in Europe : changes and development towards the 21st century

Juliana Koranteng. -- FT Telecoms & Media Publishing, 1996. -- (A Financial Times management report). <BB00754941>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 674.23:Ko79 9722008094
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 674.23:Ko79
資料ID 9722008094
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 The advertising industry in Europe : changes and development towards the 21st century / Juliana Koranteng
出版・頒布事項 London : FT Telecoms & Media Publishing , c1996
形態事項 ix, 146p ; 32cm
巻号情報
ISBN 1853345628
書誌構造リンク A Financial Times management report <BB00766172>//a
学情ID BA35341500
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Koranteng, Juliana <>
分類標目 DC21:338.476591094
件名標目等 Advertising -- Europe