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Consumer research inputs to public policy and legal decisions : workshop report -- summary version

by William L. Wilkie and Stephen A. Greyser. -- Marketing Science Institute, 1974. -- (Report / Marketing Science Institute ; no. 74-105). <BB00485442>
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No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 外部書庫 外部書庫 P411:3-8:29 8622361280
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No. 0001
巻号
所蔵館 外部書庫
配架場所 外部書庫
請求記号 P411:3-8:29
資料ID 8622361280
注記
状態
返却予定日
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書誌詳細

標題および責任表示 Consumer research inputs to public policy and legal decisions : workshop report -- summary version / by William L. Wilkie and Stephen A. Greyser
出版・頒布事項 Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute , 1974
形態事項 iv, 12 p. ; 28 cm
書誌構造リンク Report / Marketing Science Institute <BB00821360> no. 74-105//a
注記 "April 1974"--T.p
注記 "Research program. Special report."--Cover
注記 A summary report on a workshop held during the Nov. 1973 meeting of the Association for Consumer Research in Boston, which originally appeared in the Proceedings of the ACR conference, Advances in consumer research, edited by Scott Ward and Peter Wright
学情ID BA35363536
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Wilkie, William L. <AU00109517>
著者標目リンク Greyser, Stephen A. <AU00155517>
著者標目リンク Association for Consumer Research (U.S.) <>
分類標目 LCC:HF5415.3
分類標目 DC:658.8/34
件名標目等 Consumers -- Congresses
件名標目等 Public interest -- Congresses
件名標目等 Marketing research -- Congresses