愛知大学図書館

An experimental analysis of some procedures to teach priming and reinforcement skills to preschool teachers

Carolyn L. Thomson, Margaret Cooper Holmberg, Donald M. Baer ; with commentary by Walter L. Hodges, Shirley G. Moore ; reply by the authors. -- The University of Chicago Press for the Society for Research in Child Development, 1978. -- (Monographs of the Society for Research in Child Development ; serial no. 176 = v. 43, no. 4). <BB00647504>
登録タグ:
登録されているタグはありません
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 所蔵館 配架場所 請求記号 資料ID 注記 状態 返却予定日 予約
0001 豊橋図書館 豊図第1書庫1階洋 B660:80 8712700866
0件
No. 0001
巻号
所蔵館 豊橋図書館
配架場所 豊図第1書庫1階洋
請求記号 B660:80
資料ID 8712700866
注記
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 An experimental analysis of some procedures to teach priming and reinforcement skills to preschool teachers / Carolyn L. Thomson, Margaret Cooper Holmberg, Donald M. Baer ; with commentary by Walter L. Hodges, Shirley G. Moore ; reply by the authors
出版・頒布事項 Chicago : The University of Chicago Press for the Society for Research in Child Development , 1978
形態事項 86 p. : ill. ; 23 cm
書誌構造リンク Monographs of the Society for Research in Child Development <> serial no. 176 = v. 43, no. 4//a
注記 Includes bibliographies
学情ID BA35645516
本文言語コード 英語
著者標目リンク ~Thomson, Carolyn L. <>
著者標目リンク Holmberg, Margaret Cooper <>
著者標目リンク Baer, Donald Merle, 1931- <>
著者標目リンク Society for Research in Child Development <AU00056716>
分類標目 LCC:LB1732.5
分類標目 DC:370/.7/122
件名標目等 Education, Preschool -- Study and teaching
件名標目等 Priming (Psychology) -- Study and teaching
件名標目等 Reinforcement (Psychology) -- Study and teaching